Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-49 of 49 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2017Programmatic: what it is and how it can be usedDaniliuk, A. A.; Bedritskaya, L. V.ThesisАнглийский
2017Optimization communications marketing activitiesHorbulko, M.; Svatiuk, D.; Svatiuk, O.ThesisАнглийский
2017Pooling marketing efforts: GastrofestZenko, K. S.; Kholodinskaya, Y. O.; Frantsuzova, O. N.ThesisАнглийский
2015Проблемы и направления развития бухгалтерского управленческого учета рекламных игрГордиевская, В. В.; Gordievskaya, V. V.ThesisРусский
2013Телевизионная реклама: различные точки зрения и эмпирические фактыКучук, В. В.; Гордей, Д. В.; Kuchuk, V. V.; Gordey, D. V.-Русский
2017Особенности создания рекламы парфюмерной продукцииЛещинская, И. Г.; Зоткина, А. Н.ArticleРусский
2015The impact of advertising оn the societyШиханцова, Д. А.; Сидорская, А. К.; Shikhantsova, D. A.; Sidorskaya, A. K.ThesisАнглийский
2016Аромамаркетинг как инструмент продвижения продукцииОрлова, Д. В.; Пантелеева, Ж. С.; Orlova, D. V.; Panteleeva, Zh. S.ThesisРусский
2016Реклама и ее роль в деятельности субъектов ресторанного бизнесаБурдюгова, А. В.; Белый, В. Р.; Burdyugova, A. V.; Belyy, V. R.ArticleРусский
2018Marketing communication and advertisement in modern business. International business on the InternetOrlova, A.; Bodrilova, O.; Sorokina, A.I.ArticleАнглийский
2018The language of advertising slogansIvashyna, E.; Sorokina, A. I.ArticleАнглийский
2018The power of words in TV- advertisingZhurba, M.; Ignatiuk, O. V.ArticleАнглийский
2018The influence of the stereotyped thinking on the marketing policy of the companiesYermik, A.; Akhremchyk, E.; Kleiner, L. N.ArticleАнглийский
2016Аромамаркетинг как инструмент продвижения продукцииОрлова, Д. В.; Пантелеева, Ж. С.; Orlova, D. V.; Panteleeva, Zh. S.ArticleРусский
2016Problems of marketing communications or how to move the business from the dead pointChernous, S.; Sudas, K.; Vasilevskya, L.-Английский
2014Направления развития учета рекламных игр и акцийБожко, Ю. С.; Шестакова, К. А.; Гурко, В. Б.ThesisРусский
2019Объекты патентно-правовой охраны в рекламеБельская, В. А.ThesisРусский
2019Out-of-home advertisingDovgaya, M.ArticleАнглийский
2019Stereotyping in advertisingAltukhova, J.ArticleАнглийский
2019Advertisement issues in the modern worldDanilenko, А.ArticleАнглийский
2019The development of advertising of Belarusian brands in Belarus and abroadGaiduchenya, A.; Medvedskaya, P.ArticleАнглийский
2019The role of advertising in the system of integrated marketing communicationsFeschenko, E.ArticleАнглийский
2019Marketing communicationKuzmicheva, V.ArticleАнглийский
2019The empact of celebrity endorsement on consumer buying behaviorMedvedenko, D.; Neusikhina, V.ArticleАнглийский
2019Internet advertisement: new era of advertising or annoying innovationOrlova, A.ArticleАнглийский
2019Trading via the internetPalchuk, J.ArticleАнглийский
2019Product Placement: concept and examplesTimofievich, K.ArticleАнглийский
2019Цифровой маркетингKiraidt, A.; Кирайдт, А. А.ThesisАнглийский
2019Психотехнология телевизионной рекламыМамчиц, В. Д.ArticleРусский
2019Способы малобюджетного продвижения товаровКомисарук, Е. А.; Куликовский, Е. А.ArticleРусский
2019Состояние и тенденции развития рекламы в Республике БеларусьКречко, Н. М.; Межевич, Д. П.ArticleРусский
2015Attention getting devices in adverrtising: puns in American and British slogansПолубинский, П. С.ThesisАнглийский
2012Student's view on advertisingПилюйко, И. Г.-Английский
2018Мемы в рекламеЛинник, Д. О.ThesisРусский
2015Advertising and PR as an essential part of marketingSvejko, A.; Vizhunova, E.-Английский
2015Advertising with a human face or how to touch human heartsAmanova, M.; Martyashina, T.-Английский
2015Advertising around us. Hidden tricksBaranovskaya, A.; Shibut, Е.-Английский
2015Advertising slogan is it necessary?Markevich, D.-Английский
2018The role of advertising in modern businessYermolovich, K.ArticleАнглийский
2015Advertising and its impact on social objects in modern businessKhodasevich, T.; Mashkanova, Y.-Английский
2017Effectivness estimation of advertising internet campaigns for small business belarusian companiesDorash, I. A.ThesisАнглийский
2018Impact of advertising on consumer and buyers behaviourDushkevich, K.; Kozlova, N.ArticleАнглийский
2019Advertising that worksКирайдт, А. А.ArticleАнглийский
2019Нарушения законодательства о рекламеЖмачинский, А. Э.; Лукашевич, В. А.ArticleРусский
2019Возможности рекламных видеороликов в социальных сетяхДойняк, Р. Г.; Белый, В. Р.ArticleРусский
2019Рекламная деятельностьАчаповская, М. К.; Василевская, А. А.; Лось, Д. А.ArticleРусский
2019Influence of social media marketing on young customersKliuchnikov, E.; Silchuk, N.ThesisАнглийский
2019Реклама как способ продвижения бренда на рынке недвижимостиМаневич, А. В.ArticleРусский
2015International marketing: one product in two countriesАманова, М. А.; Сидоренко, Т. И.ThesisАнглийский
Results 1-49 of 49 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next