Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/79903
Название: The development of advertising of Belarusian brands in Belarus and abroad
Авторы: Gaiduchenya, A.
Medvedskaya, P.
Ключевые слова: business;advertising;advertising market;trade;рекламный рынок;торговля
Дата публикации: 2019
Издательство: Belarus State Economic University
Language: Английский
Type: Article
Библиографическое описание: The development of advertising of Belarusian brands in Belarus and abroad / A. Gaiduchenya, P. Medvedskaya; science tutor L. Vasilevskaya // ECON - 2019: world economy and international business: abstracts of the 6th interuniversity research student conference, Minsk, April 12, 2019; Ministry of Education of Belarus, Belarus State Economic University, School of International Economic Relations, School of International Business Communications, Department of Business English. – Minsk, 2019. – P. 88.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/79903
Располагается в коллекциях:2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gaiduchenya.pdf342.49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.