Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/76562
Title: Impact of advertising on consumer and buyers behaviour
Authors: Dushkevich, K.
Kozlova, N.
Keywords: advertising;sales message;promotional culture;реклама;рекламная культура;сообщения о продажах
Issue Date: 2018
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Dushkevich, K. Impact of advertising on consumer and buyers behaviour / K. Dushkevich, N. Kozlova // Современный механизм функционирования торгового бизнеса и туристической индустрии: реальность и перспективы : материалы II Международной научно-практической конференции студентов и молодых ученых, г. Минск, 1-2 марта 2018 г. / [редкол.: Г.А. Короленок (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, Белорус. гос. экон. ун-т. - Минск : БГЭУ, 2018. - С. 475-476.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/76562
ISBN: 978-985-564-232-0
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dushkevich_K._s._475_476.pdf61.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.