Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/27945
Title: International marketing: one product in two countries
Authors: Аманова, М. А.
Сидоренко, Т. И.
Keywords: advertising;international marketing;Coca-Cola
Issue Date: 2015
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Thesis
Citation: Аманова, М. А. International marketing: one product in two countries / М. А. Аманова, Т. И. Сидоренко // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы IV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 27 ноября 2014 г. / [редкол.: Н.А. Новик (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2015. - С. 63-64.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/27945
ISBN: 978-985-484-995-9
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Amanova_M.A_Sidorenko_T.I..pdf552.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.