Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99984
Title: Формирование стратегии развития промышленного предприятия на основе комплексных исследований
Authors: Северина, О. А.
Зорина, Т. Г.
Keywords: промышленные предприятия;стратегический маркетинг;управление предприятием;industrial enterprises
Issue Date: 2007
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Северина, О. А. Формирование стратегии развития промышленного предприятия на основе комплексных исследований / О. А. Северина, Т. Г. Зорина // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2006" / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2007. — С. 251.
Abstract: The goal of this research work is formation of development strategy of the company by using strategic marketing and management methods. These researches have an applied and complex nature, which is the most important value of this project. Also, here we can find recommended program of operations for creating of marketing strategy of the company.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99984
ISBN: 978-985-476-562-4
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2006"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Severina_251.pdf211.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.