Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99984
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеверина, О. А.-
dc.contributor.authorЗорина, Т. Г.-
dc.date.accessioned2023-10-27T07:46:28Z-
dc.date.available2023-10-27T07:46:28Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСеверина, О. А. Формирование стратегии развития промышленного предприятия на основе комплексных исследований / О. А. Северина, Т. Г. Зорина // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2006" / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2007. — С. 251.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-476-562-4-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99984-
dc.description.abstractThe goal of this research work is formation of development strategy of the company by using strategic marketing and management methods. These researches have an applied and complex nature, which is the most important value of this project. Also, here we can find recommended program of operations for creating of marketing strategy of the company.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherИздательский центр БГУru_RU
dc.subjectпромышленные предприятияru_RU
dc.subjectстратегический маркетингru_RU
dc.subjectуправление предприятиемru_RU
dc.subjectindustrial enterprisesru_RU
dc.titleФормирование стратегии развития промышленного предприятия на основе комплексных исследованийru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2006"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Severina_251.pdf211.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.