Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70396
Title: Основные направления маркетингового анализа территории
Authors: Воронцова, Г. В.
Синица, Л. М.
Voroncova, G. V.
Sinica, L. M.
Keywords: маркетинговый анализ;анализ территорий;задачи анализа тарриторий;маркетинговые инструменты;analyze;marketing analysis
Issue Date: 2013
Publisher: Энциклопедикс
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Воронцова, Г. В. Основные направления маркетингового анализа территории / Г. В. Воронцова, Л. М. Синица // Национальная и региональная экономика, государственное и местное управление: проблемы, исследования, перспективы = National and regional economy, public administration and local management: problems, researches, perspectives : сборник научных статей 1-ой Международной научно-практической конференции. Вып. I / Белорусский гос. экон. ун-т, каф. нац. экономики и гос. упр.; ООО «Лаборатория интеллекта» ; [редкол.: Е.Б. Дорина и др.]. - Минск : Энциклопедикс, 2013. – С. 204-208.
Abstract: Investigated the goals and objectives of the marketing analysis area; revealed his role in strategic marketing areas; substantiated the need to improve teaching approaches to marketing analysis area.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70396
ISBN: 978-985-6958-95-6
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vorontsova._204_208.pdf160.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.