Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронцова, Г. В.-
dc.contributor.authorСиница, Л. М.-
dc.contributor.authorVoroncova, G. V.-
dc.contributor.authorSinica, L. M.-
dc.date.accessioned2018-01-20T10:03:02Z-
dc.date.available2018-01-20T10:03:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВоронцова, Г. В. Основные направления маркетингового анализа территории / Г. В. Воронцова, Л. М. Синица // Национальная и региональная экономика, государственное и местное управление: проблемы, исследования, перспективы = National and regional economy, public administration and local management: problems, researches, perspectives : сборник научных статей 1-ой Международной научно-практической конференции. Вып. I / Белорусский гос. экон. ун-т, каф. нац. экономики и гос. упр.; ООО «Лаборатория интеллекта» ; [редкол.: Е.Б. Дорина и др.]. - Минск : Энциклопедикс, 2013. – С. 204-208.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-6958-95-6-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70396-
dc.description.abstractInvestigated the goals and objectives of the marketing analysis area; revealed his role in strategic marketing areas; substantiated the need to improve teaching approaches to marketing analysis area.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherЭнциклопедиксru_RU
dc.subjectмаркетинговый анализru_RU
dc.subjectанализ территорийru_RU
dc.subjectзадачи анализа тарриторийru_RU
dc.subjectмаркетинговые инструментыru_RU
dc.subjectanalyzeru_RU
dc.subjectmarketing analysisru_RU
dc.titleОсновные направления маркетингового анализа территорииru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vorontsova._204_208.pdf160.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.