Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/27312
Title: Основные тенденции развития концепции маркетинга
Authors: Акулич, И. Л.
Климченя, Л. С.
Субботенко, А. И.
Keywords: торары;товаропроизводители;продукция;маркетинг;marketing
Issue Date: 2015
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Акулич, И. Л. Основные тенденции развития концепции маркетинга / И. Л. Акулич, Л. С. Климченя, А. И. Субботенко // Научные труды Белорусского государственного экономического университета / М-во образования Респ. Беларусь, Белорусский гос. экон. ун-т ; [редкол.: В. Н. Шимов (гл. ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2015. — Вып. 8. - С. 3-9.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/27312
ISBN: 978-985-564-041-8
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Akulich,_I._L..pdf139.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.