Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99727
Title: Формирование маркетинговых стратегий ОАО «Минскпроектмебель»
Authors: Букатая, М. В.
Разумова, С. В.
Keywords: маркетинговые стратегии;конкурентные стратегии;конкурентное преимущество;сегментация;позиционирование;marketing strategies;competitive strategies
Issue Date: 2013
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Букатая, М. В. Формирование маркетинговых стратегий ОАО «Минскпроектмебель» / М. В. Букатая, С. В. Разумова // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь «НИРС 2012» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2013. – С. 372.
Abstract: The article focuses on the strategic development of small furniture enterprises. The author examines the current strategies of market players, indicating the development of competitive advantage. Based on this study, the author makes recommendations on strategic planning for small furniture factories.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99727
ISBN: 978-985-553-139-6
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2012"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bukataya_str.372.pdf268.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.