Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99727
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБукатая, М. В.-
dc.contributor.authorРазумова, С. В.-
dc.date.accessioned2023-10-12T12:34:01Z-
dc.date.available2023-10-12T12:34:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБукатая, М. В. Формирование маркетинговых стратегий ОАО «Минскпроектмебель» / М. В. Букатая, С. В. Разумова // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь «НИРС 2012» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2013. – С. 372.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-553-139-6-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99727-
dc.description.abstractThe article focuses on the strategic development of small furniture enterprises. The author examines the current strategies of market players, indicating the development of competitive advantage. Based on this study, the author makes recommendations on strategic planning for small furniture factories.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherИздательский центр БГУru_RU
dc.subjectмаркетинговые стратегииru_RU
dc.subjectконкурентные стратегииru_RU
dc.subjectконкурентное преимуществоru_RU
dc.subjectсегментацияru_RU
dc.subjectпозиционированиеru_RU
dc.subjectmarketing strategiesru_RU
dc.subjectcompetitive strategiesru_RU
dc.titleФормирование маркетинговых стратегий ОАО «Минскпроектмебель»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2012"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bukataya_str.372.pdf268.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.