Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99624
Titre: Комплекс маркетинговых коммуникаций: элементы, их формы и содержание на примере ОАО «Барановичхлебопродукт»
Auteur(s): Храмченко, В. Ю.
Кулакевич, Д. В.
Mots-clés: маркетинговые коммуникации;коммуникационная политика;маркетинговая деятельность;marketing communications
Date de publication: 2017
Editeur: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Référence bibliographique: Храмченко, В. Ю. Комплекс маркетинговых коммуникаций: элементы, их формы и содержание на примере ОАО «Барановичхлебопродукт» / В. Ю. Храмченко, Д. В. Кулакевич // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2016" / [редакционная коллегия: В. А. Богуш (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2017. – С. 325-327.
Résumé: A complex of marketing communications is considered in this article as the most active element of the marketing mix using for example of the open joint-stock company Baranavichy Bread Products Plant. The application of the communication policy is analyzed at the enterprise. There are proposed ways to increase the efficiency of the enterprise through the application of a communicative policy on the basis of the analysis.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99624
ISBN: 978-985-553-456-4
Collection(s) :Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2016"

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Khromenkova_325_327.pdf363.19 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.