Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99624
Title: Комплекс маркетинговых коммуникаций: элементы, их формы и содержание на примере ОАО «Барановичхлебопродукт»
Authors: Храмченко, В. Ю.
Кулакевич, Д. В.
Keywords: маркетинговые коммуникации;коммуникационная политика;маркетинговая деятельность;marketing communications
Issue Date: 2017
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Храмченко, В. Ю. Комплекс маркетинговых коммуникаций: элементы, их формы и содержание на примере ОАО «Барановичхлебопродукт» / В. Ю. Храмченко, Д. В. Кулакевич // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2016" / [редакционная коллегия: В. А. Богуш (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2017. – С. 325-327.
Abstract: A complex of marketing communications is considered in this article as the most active element of the marketing mix using for example of the open joint-stock company Baranavichy Bread Products Plant. The application of the communication policy is analyzed at the enterprise. There are proposed ways to increase the efficiency of the enterprise through the application of a communicative policy on the basis of the analysis.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99624
ISBN: 978-985-553-456-4
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2016"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khromenkova_325_327.pdf363.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.