Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99624
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorХрамченко, В. Ю.-
dc.contributor.authorКулакевич, Д. В.-
dc.date.accessioned2023-10-06T08:28:55Z-
dc.date.available2023-10-06T08:28:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationХрамченко, В. Ю. Комплекс маркетинговых коммуникаций: элементы, их формы и содержание на примере ОАО «Барановичхлебопродукт» / В. Ю. Храмченко, Д. В. Кулакевич // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2016" / [редакционная коллегия: В. А. Богуш (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2017. – С. 325-327.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-553-456-4-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99624-
dc.description.abstractA complex of marketing communications is considered in this article as the most active element of the marketing mix using for example of the open joint-stock company Baranavichy Bread Products Plant. The application of the communication policy is analyzed at the enterprise. There are proposed ways to increase the efficiency of the enterprise through the application of a communicative policy on the basis of the analysis.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherИздательский центр БГУru_RU
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru_RU
dc.subjectкоммуникационная политикаru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.titleКомплекс маркетинговых коммуникаций: элементы, их формы и содержание на примере ОАО «Барановичхлебопродукт»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Enthalten in den Sammlungen:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2016"

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Khromenkova_325_327.pdf363.19 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.