Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87468
Title: The influence of socio-cultural environment on advertising
Other Titles: Влияние социально-культурной среды на рекламу
Authors: Zanberova, I.
Занберова, И. А.
Keywords: sociocultural factors;advertising strategies;marketing strategies;социокультурные факторы;рекламные стратегии;маркетинговые стратегии
Issue Date: 2021
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Zanberova, I. The influence of socio-cultural environment on advertising / I. Zanberova; науч. рук. Е. В. Барановская // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы X Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 27 ноября 2020 г. / [редкол.: М. В. Мишкевич (пред.) и др.] ; Министерство образования Республики Беларусь, УО "Белорусский государственный экономический университет". - Минск : БГЭУ, 2021. - С. 100-101.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87468
ISBN: 978-985-564-340-2
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zanberova_100_101.pdf189.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.