Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 16-30 of 121 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2006Анализ использования рекламных средств в магазине No 27 ЗАО "Инвастрой"Гойлик, И. М.; Goylik, I. M.-Русский
2015The impact of advertising оn the societyШиханцова, Д. А.; Сидорская, А. К.; Shikhantsova, D. A.; Sidorskaya, A. K.ThesisАнглийский
2016Аромамаркетинг как инструмент продвижения продукцииОрлова, Д. В.; Пантелеева, Ж. С.; Orlova, D. V.; Panteleeva, Zh. S.ThesisРусский
2016Реклама и ее роль в деятельности субъектов ресторанного бизнесаБурдюгова, А. В.; Белый, В. Р.; Burdyugova, A. V.; Belyy, V. R.ArticleРусский
2008Перспективы использования туристическими предприятиями мультемидийных технологий в сети ИнтернетГончарик, А. С.; Goncharik, A.S.-Русский
2008Анализ модели пропаганды по Э. Херману и Н. Хоскому = Analysis of Propaganda Model by Е. Herman and N. ChomskyОстровский, С. А.-Русский
2004Директ-маркетинг как направления развития рекламной деятельностиПотапенко, А. А.; Буйко, Л. А.ArticleРусский
2004Роль коммуникативной политики на предприятииШирокая, Л. Н.; Морозова, А. А.ArticleРусский
2014Гендерные стереотипы в рекламе современного городаМалиновская, А. А.; Малиновская, А. А.; Воронич, Т. В.; Voronich, T. V.ArticleРусский
2018Marketing communication and advertisement in modern business. International business on the InternetOrlova, A.; Bodrilova, O.; Sorokina, A.I.ArticleАнглийский
2018The language of advertising slogansIvashyna, E.; Sorokina, A. I.ArticleАнглийский
2018The power of words in TV- advertisingZhurba, M.; Ignatiuk, O. V.ArticleАнглийский
2018The influence of the stereotyped thinking on the marketing policy of the companiesYermik, A.; Akhremchyk, E.; Kleiner, L. N.ArticleАнглийский
2003Влияние рекламы на результаты торговой деятельностиПаина, В.ArticleРусский
2005Тенденции развития ВТL в БеларусиЯцинова, В. Г.; Yatsinova, V. G.ThesisРусский
Results 16-30 of 121 (Search time: 0.0 seconds).