Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 51 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2006СD-визитки как инструмент проактивного маркетингаАнтончик, С. П.; Antonchik, S. P.-Русский
2006The Advertising of Соса-СоlaВавилова, Е. А.; Березовская, О. И.; Vavilova, E. A.; Berezovskaya, O. I.-Английский
2006Subliminal advertisingКучерявая, А. А.; Чернявская, Н. А.; Kucheryavaja, A. A.; Chernyavskaja, N. A.-Русский
2006Die psychologie der werbungНовикова, В. Н.; Novikova, V. N.-Русский; Немецкий
2006Negative political advertising: is it really so effective?Пешина, К. Г.; Peshina, K. G.-Русский; Английский
2007Экономическая и социальная эффективность рекламыДомино, Е. Н.; Федотьева, Р. Ю.; Domino, E. N.; Fedoteva, R. Yu.-Русский
2006Музейный маркетинг в Беларуси: проблемы и перспективы развитияКарелина, Н. В.; Karelina, N. V.-Русский
2016Аромамаркетинг как инструмент продвижения продукцииОрлова, Д. В.; Пантелеева, Ж. С.; Orlova, D. V.; Panteleeva, Zh. S.ThesisРусский
2008Перспективы использования туристическими предприятиями мультемидийных технологий в сети ИнтернетГончарик, А. С.; Goncharik, A.S.-Русский
2008Анализ модели пропаганды по Э. Херману и Н. Хоскому = Analysis of Propaganda Model by Е. Herman and N. ChomskyОстровский, С. А.-Русский