Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/24661
Title: Межкультурный аспект в рекламе
Authors: Понтелеенко, М. А.
Ponteleenko, M. A.
Keywords: социологические исследования;реклама;рекламные сообщения
Issue Date: 2015
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Понтелеенко, М. А. Межкультурный аспект в рекламе / М.А. Понтелеенко // Национальная экономика Республики Беларусь: проблемы и перспективы развития : материалы VIII Междунар. науч.-практ. конф. студентов (Минск, 15— 16 апр. 2015 г.). — Минск : БГЭУ, 2015. — С. 351-352.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/24661
ISBN: 978-985-564-057-9
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponteleenko_M.A._s._351_352.pdf47.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.