Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/24661
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПонтелеенко, М. А.-
dc.contributor.authorPonteleenko, M. A.-
dc.date.accessioned2015-11-25T14:17:32Z-
dc.date.available2015-11-25T14:17:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПонтелеенко, М. А. Межкультурный аспект в рекламе / М.А. Понтелеенко // Национальная экономика Республики Беларусь: проблемы и перспективы развития : материалы VIII Междунар. науч.-практ. конф. студентов (Минск, 15— 16 апр. 2015 г.). — Минск : БГЭУ, 2015. — С. 351-352.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-564-057-9-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/24661-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectсоциологические исследованияru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectрекламные сообщенияru_RU
dc.titleМежкультурный аспект в рекламеru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponteleenko_M.A._s._351_352.pdf47.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.