Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/24491
Title: Использование национального орнамента в ребрендинге белорусского бизнеса
Authors: Радчикова, Д. С.
Radchikova, D. S.
Keywords: белорусский орнамент;реклама;национальный орнамент;marketing
Issue Date: 2015
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Радчикова, Д. С. Использование национального орнамента в ребрендинге белорусского бизнеса / Д. С. Радчикова // Национальная экономика Республики Беларусь: проблемы и перспективы развития : материалы VIII Междунар. науч.-практ. конф. студентов (Минск, 15— 16 апр. 2015 г.). — Минск : БГЭУ, 2015. — С. 319-321.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/24491
ISBN: 978-985-564-057-9
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Radchikova_D.S._s._319_321.pdf69.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.