Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107349
Title: Ethics and AI: navigating the digital landscape in advertising
Other Titles: Этика и ИИ: ориентация в цифровом пространстве рекламы
Authors: Klimniuk, V.
Климнюк, В.
Keywords: fashion brands;augmented reality;маркетинговые стратегии;marketing strategies
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Klimniuk, V. Ethics and AI: navigating the digital landscape in advertising / V. Klimniuk; науч. рук. О. П. Гуминская // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 482-483.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107349
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klimnyuk_482_483.pdf161.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.