Browsing by Type Article

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 2243 to 2312 of 22350 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2020Role of information technologies in tourism industrySergeev, A.; Сергеев, А. С.ArticleАнглийский
2021Role of innovation and electronic banking in banking sectorZoulghina, M.ArticleАнглийский
2019Role of institutions in the national economyGerasimenko, G.ArticleАнглийский
2020Role of teambuilding activities in cross-cultural differences managementMatusevich, M.ArticleАнглийский
2024Role of the service sector in the modern economyKachmazova, D.; Качмазова, Д. Г.ArticleАнглийский
2018Roll out the red carpet for FDI in R&D: lessons from EU nations and implications for VietnamDoan Van HaArticleАнглийский
2023Rollenspiele als mittel, um professionell orientiertes deutsch zu lernenBiruzowa, A.; Бирюзова, А. С.ArticleНемецкий
2021Rôle des brands dans la concurrence économique contemporaineSpirina, A.; Спирина, А. Н.ArticleФранцузский
2020Rôle du tourisme dans le monde moderneMazeyko, J. D.; Мазейко, Ю. Д.ArticleФранцузский
2022Safari als eine form des verantwortungsvollen tourismus im 21 jahrhundertSottseva, Y.; Сотцева, Ю. А.ArticleНемецкий
2021Saisonarbeiten in den pandemiezeiten: aktuelle probleme der landwirtschaft der BRDShivitskaja, V.; Живицкая, В. В.ArticleНемецкий
2020Sales as the component of successful businessKostusev, D.ArticleАнглийский
2022Sales management in a pandemic conditionFedotov, A.ArticleАнглийский
2020Sales of goods and the creation of an up-to-date global brandГригорьева, И. С.ArticleАнглийский
2022Salient features of social advertising in the UKMorozova, M.; Морозова, М. А.ArticleАнглийский
2023Samurai spirit in modern Japanese cultureVolokhova, A.; Guryanov, A.; Волохова, А.; Гурьянов, А.ArticleАнглийский
2023Sanctions as a feature of modern global economyArdyuk, Z.; Bulakh, E.; Ардюк, З. О.; Булах, Е. Д.ArticleАнглийский
2022Satellite cities as a way of regional developmentKlimenkova, U.; Клименкова, У. В.ArticleАнглийский
2018SCOR-моделирование логистических бизнес-процессов в системе государственных закупок Республики БеларусьКоринчук, А. И.; Зенкевич, В. В.; Верниковская, О. В.ArticleРусский
2020Secrets of success of restaurant business developmentПартак, П. С.; Самусевич, Д. Е.ArticleАнглийский
2020Sector-specific features of organizational culture in information technology companieTurchinskaya, A.ArticleАнглийский
2020Sector-specific features of organizational culture in information technology companiesTurchinskaya, A.ArticleАнглийский
2023Selection of priorities for innovation developmentKolotilkina, A.; Tonkoblatova, S.; Колотилкина, А. Ю.; Тонкоблатова, С. А.ArticleАнглийский
2023Semantic and structural features of antroponymic adjectives in modern EnglishSukharnikova, S.; Сухарникова, С. В.ArticleАнглийский
2023Semantic equivalenceAndrenko, K.; Андренко, К. В.ArticleАнглийский
2011Semantics of the word «slave» in the present-day contextМакаревич, С. В.; Яхьяева, Н. А.ArticleАнглийский
2023Sensomarketing as a field of application of the developments of experimental psychologyRovnejko, M.ArticleАнглийский
2023Sensory marketing is an effective driver of the global economyRovnejko, M.; Ровнейко, М. А.ArticleАнглийский
2021SEO-оптимизация сайта: учет затратАнищенко, В. С.ArticleРусский
2023Service sphere development strategies in modern economyБоно, Е. Д.; Алексеева, Е. А.ArticleАнглийский
2021Set up and maintenance of the private investment fund: valuable aspectBarbieri, M.; Petrushkevich, A. N.ArticleАнглийский
2022Seven reasons to open a company in the United KingdomVandich, A.; Вандич, А. В.ArticleАнглийский
2021Shadow economy, methods of assessment and counteractionHurski, A. V.ArticleАнглийский
2023Shadow globalization: institutional trendsGritsev, F.; Novitskiy, Z.ArticleАнглийский
2022Sharing economyLopato, V.; Kharevich, Ya.ArticleАнглийский
2023Sharing economyDvoretskaya, A.; Дворецкая, А. А.ArticleАнглийский
2024Sharing economy – current trend of the world economyKerestedjiyants, P.; Bashura, Y.; Керестеджиянц, П. Ю.; Башура, Я. Д.ArticleАнглийский
2022Sheep farming in Australia as a high-tech businessMalyuzhenets, А.; Малюженец, А. А.ArticleАнглийский
2023Shock advertising: is it effective?Zaharenko, A.; Markevich, V.ArticleАнглийский
2019Shockvertising as a way to publik attentionKerez, A.ArticleАнглийский
2024Shopping online or аlive. What does modern society choose?Tobolich, A.; Тоболич, А. С.ArticleАнглийский
2023Short-form video as an effective marketing toolLitviniuk, L.ArticleАнглийский
2022Sicilian breakfast as an alternative to belarussian oneГордеева, Д. С.; Черняк, Е. В.ArticleАнглийский
2001Simulation of CMOS circuits at the Switch level using logic programmingLyulkin, A.ArticleАнглийский
2022Singapore’s economic development strategyLovkis, A.ArticleАнглийский
2019Slow foodБородич, Д. В.; Синельникова, Д. П.ArticleАнглийский
2021Slow travel as a new direction in tourismСавенко, А. В.; Гайдук, Л. Д.ArticleАнглийский
2023Slowbalization as a global economic trendNaidenko, A.; Vorontsova, V.ArticleАнглийский
2023Small business development and support in the USAMikhailov, Z.; Semizhon, D.; Михайлов, З. Д.; Семижон, Д. А.ArticleАнглийский
2023Small business development: foreign experienceGritskova, V.; Грицкова, В. В.ArticleАнглийский
2019Small business in Belarus, the USA and EuropeVitashkevich, D.ArticleАнглийский
2020Small Business in Lebanon: Financial AspectsHossein Karaki; Хусейн КаракиArticleАнглийский
2004Small business in the UKRudaminova, J.; Yaltuhovskaya, V. V.ArticleАнглийский
2022Smart contracts in e-commerce became a common thingShcherbakov, I.ArticleАнглийский
2021SMART-маркетинговые коммуникации: идентификация и оценкаЖудро, Н. В.; Жудро, М. К.; Zhudro, N.; Zhudro, M.ArticleРусский
2021Smart-туризм как инновационная концепция индустрии туризмаМищенко, А. А.ArticleРусский
2018SMM as a tool for business promotionKerez, A.; Bedritskaya, L.V.ArticleАнглийский
2023SMM как инструмент продвижения бизнеса в социальных сетяхБелова, Ю. А.; Матохина, А. В.ArticleРусский
2020SMM как инструмент продвижения организации в сфере услугМазик, К. В.; Полещук, Н. А.ArticleРусский
2023SMM-влияние на потребителяГарифулин, В.ArticleРусский
2023SMM-стратегия продвижения инновационного продуктаЛевчук, К. А.ArticleРусский
2003SMS-реклама как инструмент коммуникационной политикиБас, С. В.ArticleРусский
2023Social and cultural environment of international businessLesun, A.; Лесун, А. А.ArticleАнглийский
2023Social and cultural environment of international businessVoronova, E.; Воронова, Е. В.ArticleАнглийский
2023Social and cultural environment of international businessKozlovskaya, M.; Козловская, М. С.ArticleАнглийский
2020Social and economic development of Belarus at the period of its independenceKononchuk, N.; Конончук, Н. А.ArticleАнглийский
2021Social entrepreneurship: charity for profitMazyrka, D.ArticleАнглийский
2022Social insurance against unemployment: belarusian and international experienceKulakovskaya, D.; Кулаковская, Д. Л.ArticleАнглийский
2023Social media advertising aimed at children: strategies and impactEfimenko, M.; Rybak, V.ArticleАнглийский
2020Social media advertising growth and its impact on international businessButenko, V.ArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • 4
  • 5