Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99802
Titre: Совершенствование маркетингового анализа (на примере ООО «Алютех Торговый Дом»)
Auteur(s): Дмитрович, Е. А.
Карпеко, О. И.
Mots-clés: аналитическая деятельность;маркетинговый анализ;информационное обеспечение;marketing analysis
Date de publication: 2012
Editeur: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Référence bibliographique: Дмитрович, Е. А. Совершенствование маркетингового анализа (на примере ООО «Алютех Торговый Дом») / Е. А. Дмитрович, О. И. Карпеко // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011" / [редакционная коллегия: А. И. Жук (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2012. – С. 382-385.
Résumé: Scientific work describes the main methodological aspects of marketing analysis of «Trading House Alutech», the prospects for development of the methodology of marketing analysis and specific proposals of its improvement. The developed recommendations will help to increase the objectivity of marketing analysis at the enterprise, will allow the systematic collection and processing of marketing information, which will facilitate the timely response to changing conditions for the functioning of the enterprise and making necessary managerial decisions.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99802
ISBN: 978-985-553-073-3
Collection(s) :Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011"

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Dmitrovich_382_385.pdf77.28 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.