Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99802
Título : Совершенствование маркетингового анализа (на примере ООО «Алютех Торговый Дом»)
Autor : Дмитрович, Е. А.
Карпеко, О. И.
Palabras clave : аналитическая деятельность;маркетинговый анализ;информационное обеспечение;marketing analysis
Fecha de publicación : 2012
Editorial : Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citación : Дмитрович, Е. А. Совершенствование маркетингового анализа (на примере ООО «Алютех Торговый Дом») / Е. А. Дмитрович, О. И. Карпеко // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011" / [редакционная коллегия: А. И. Жук (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2012. – С. 382-385.
Resumen : Scientific work describes the main methodological aspects of marketing analysis of «Trading House Alutech», the prospects for development of the methodology of marketing analysis and specific proposals of its improvement. The developed recommendations will help to increase the objectivity of marketing analysis at the enterprise, will allow the systematic collection and processing of marketing information, which will facilitate the timely response to changing conditions for the functioning of the enterprise and making necessary managerial decisions.
URI : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99802
ISBN : 978-985-553-073-3
Aparece en las colecciones: Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011"

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Dmitrovich_382_385.pdf77.28 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.