Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99802
Title: Совершенствование маркетингового анализа (на примере ООО «Алютех Торговый Дом»)
Authors: Дмитрович, Е. А.
Карпеко, О. И.
Keywords: аналитическая деятельность;маркетинговый анализ;информационное обеспечение;marketing analysis
Issue Date: 2012
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Дмитрович, Е. А. Совершенствование маркетингового анализа (на примере ООО «Алютех Торговый Дом») / Е. А. Дмитрович, О. И. Карпеко // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011" / [редакционная коллегия: А. И. Жук (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2012. – С. 382-385.
Abstract: Scientific work describes the main methodological aspects of marketing analysis of «Trading House Alutech», the prospects for development of the methodology of marketing analysis and specific proposals of its improvement. The developed recommendations will help to increase the objectivity of marketing analysis at the enterprise, will allow the systematic collection and processing of marketing information, which will facilitate the timely response to changing conditions for the functioning of the enterprise and making necessary managerial decisions.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99802
ISBN: 978-985-553-073-3
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dmitrovich_382_385.pdf77.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.