Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99802
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorДмитрович, Е. А.-
dc.contributor.authorКарпеко, О. И.-
dc.date.accessioned2023-10-18T08:55:27Z-
dc.date.available2023-10-18T08:55:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДмитрович, Е. А. Совершенствование маркетингового анализа (на примере ООО «Алютех Торговый Дом») / Е. А. Дмитрович, О. И. Карпеко // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011" / [редакционная коллегия: А. И. Жук (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2012. – С. 382-385.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-553-073-3-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99802-
dc.description.abstractScientific work describes the main methodological aspects of marketing analysis of «Trading House Alutech», the prospects for development of the methodology of marketing analysis and specific proposals of its improvement. The developed recommendations will help to increase the objectivity of marketing analysis at the enterprise, will allow the systematic collection and processing of marketing information, which will facilitate the timely response to changing conditions for the functioning of the enterprise and making necessary managerial decisions.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherИздательский центр БГУru_RU
dc.subjectаналитическая деятельностьru_RU
dc.subjectмаркетинговый анализru_RU
dc.subjectинформационное обеспечениеru_RU
dc.subjectmarketing analysisru_RU
dc.titleСовершенствование маркетингового анализа (на примере ООО «Алютех Торговый Дом»)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Aparece en las colecciones: Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011"

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Dmitrovich_382_385.pdf77.28 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.