Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99623
Title: Разработка концепции внутреннего маркетинга как инструмент для построения HR-бренда ГК «Кафе Гараж»
Authors: Кабачевская, Е. И.
Разумова, С. В.
Keywords: внутренний маркетинг;HR-бренд;предприятия общественного питания;internal marketing
Issue Date: 2017
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Кабачевская, Е. И. Разработка концепции внутреннего маркетинга как инструмент для построения HR-бренда ГК «Кафе Гараж» / Е. И. Кабачевская, С. В. Разумова // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2016" / [редакционная коллегия: В. А. Богуш (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2017. – С. 274.
Abstract: The article describes the main elements of the internal marketing concept developed for the company "Cafe Garage".
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99623
ISBN: 978-985-553-456-4
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2016"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kabachevskaya_274.pdf320.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.