Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/98022
Title: Communication strategies of social advertising in Belarus, France and England
Other Titles: Коммуникативные стратегии социальной рекламы в Беларуси, Франции и Англии
Authors: Kushel, M.
Кушель, М. В.
Keywords: социальная реклама;ценностные ориентации;social advertising;value orientations
Issue Date: 2023
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Kushel, M. Communication strategies of social advertising in Belarus, France and England / M. Kushel; науч. рук. Н. П. Могиленских // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 25 ноября 2022 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2023. – С. 431-432.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/98022
ISBN: 978-985-564-429-4
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kushel_431_432.pdf641.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.