Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/88419
Title: Рынок рекламы: определение, структура и маркетинговые переменные оценки его развития
Other Titles: Advertising market: definition, structure and marketing variables for evaluation of its development
Authors: Протасеня, В. С.
Protasenia, V.
Keywords: рынок рекламы;рекламный процесс;рекламные технологии;маркетинговые переменные;оборот рынка;насыщенность рынка;advertising market;advertising process;advertising technologies;advertising technologies
Issue Date: 2021
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Протасеня, В. С. Рынок рекламы: определение, структура и маркетинговые переменные оценки его развития / В. С. Протасеня // Научные труды Белорусского государственного экономического университета. Вып. 14 / [редкол.: В. Ю. Шутилин (гл. ред.) и др.] ; Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет. - Минск : БГЭУ, 2021. - С. 392-398.
Abstract: Рассмотрены различные подходы к определению категории «рынок рекламы», представлена характеристика элементов, формирующих структуру рынка и предложены маркетинговые переменные для его оценки.
In the paper different approaches to «advertising market» definition are considered, characteristic of the elements of advertising market is represented, and marketing variables for this market evaluation are suggested.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/88419
ISBN: 978-985-564-338-9
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Protasenya_392_398.pdf178.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.