Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87844
Title: Скрытое управление в маркетинговых коммуникациях
Authors: Шейнов, В. П.
Keywords: маркетинг;маркетинговые коммуникации;скрытое управление;marketing communications;hidden control
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Шейнов, В. П. Скрытое управление в маркетинговых коммуникациях / В. П. Шейнов // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 291-292.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87844
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sheynov_291_292.pdf98.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.