Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-12 of 12 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2018Marketing communication and advertisement in modern business. International business on the InternetOrlova, A.; Bodrilova, O.; Sorokina, A.I.ArticleАнглийский
2018The language of advertising slogansIvashyna, E.; Sorokina, A. I.ArticleАнглийский
2018The power of words in TV- advertisingZhurba, M.; Ignatiuk, O. V.ArticleАнглийский
2018The influence of the stereotyped thinking on the marketing policy of the companiesYermik, A.; Akhremchyk, E.; Kleiner, L. N.ArticleАнглийский
2018Организация сбытовой политики предприятия и повышение ее эффективности на примере СЗАО «БЕЛДЖИ»Буцневич, М. С.ArticleРусский
2018Мемы в рекламеЛинник, Д. О.ThesisРусский
2018Advertizing in the sphere of the higher education in BelarusDzianishchyk, K.ArticleАнглийский
2018The role of advertising in modern businessYermolovich, K.ArticleАнглийский
2018Календарь событий как инструмент продвижения событийных мероприятийМахнач, А. Н.ArticleРусский
2018Impact of advertising on consumer and buyers behaviourDushkevich, K.; Kozlova, N.ArticleАнглийский
2018Развитие белорусских брендовВоронович, Ю. А.; Ярош, А. В.ArticleРусский
2018Использование глубинных интервью в процессе ребрендингаТолокняник, В. В.; Евсевицкая, Е. Ю.ArticleРусский
Results 1-12 of 12 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next