Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74217
Title: Essence and basic tasks solved in the international marketing. Kinds of decisions
Authors: Shepelevich, T. O.
Pavlova, L. P.
Keywords: international marketing;export operations;export marketing;foreign economic relations;международный маркетинг;экспортный маркетинг;внешнеэкономические связи;экспортные операции
Issue Date: 2004
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Shepelevich, T. O. Essence and basic tasks solved in the international marкeting. Kinds of decisions / T. O. Shepelevich; research leader L. P. Pavlova // Негосударственный сектор экономики: реалии и перспективы: материалы студенческой научно-практической конференции, Бобруйск, 27 апреля 2004 года / М-во образования Респ. Беларусь, Белорусский гос. экон. ун-т. - Минск : БГЭУ, 2004. - С. 175-176.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74217
ISBN: 985-484-049-2
Appears in Collections:Негосударственный сектор экономики: реалии и перспективы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shepelevich_T.O._s._175_176.pdf237.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.