Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/73809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКороленок, Г. А.-
dc.contributor.authorОстальцева, О. Ю.-
dc.date.accessioned2018-06-18T11:50:27Z-
dc.date.available2018-06-18T11:50:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКороленок, Г. А. Методические аспекты продвижения инновационных продуктов питания / Г. А. Короленок, О. Ю. Остальцева // Научные труды Белорусского государственного экономического университета / М-во образования Респ. Беларусь, Белорусский гос. экон. ун-т ; [редкол.: В. Н. Шимов (гл. ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2018. — Вып. 11. - С. 241-248.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-564-215-3-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/73809-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectинновационный продукт питанияru_RU
dc.subjectкоммуникационная политикаru_RU
dc.subjectпродовольственный рынокru_RU
dc.subjectinnovative food productru_RU
dc.subjectfood marketru_RU
dc.titleМетодические аспекты продвижения инновационных продуктов питанияru_RU
dc.title.alternativeMetodical aspects of promotion of innovative food ptoducts-
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korolenok_G._A..pdf181.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.