Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70388
Title: Технологии имиджмейкинга в продвижении бренда
Authors: Назарова, А. А.
Колосов, Г. В.
Nazarova, A. A.
Kolosov, G. V.
Keywords: продвижение бренда;имиджмейкинг;создание изображений;celebrity marketing;image making;brand promotion
Issue Date: 2013
Publisher: Энциклопедикс
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Назарова, А. А. Технологии имиджмейкинга в продвижении бренда / А. А. Назарова, Г. В. Колосов // Национальная и региональная экономика, государственное и местное управление: проблемы, исследования, перспективы = National and regional economy, public administration and local management: problems, researches, perspectives : сборник научных статей 1-ой Международной научно-практической конференции. Вып. I / Белорусский гос. экон. ун-т, каф. нац. экономики и гос. упр.; ООО «Лаборатория интеллекта» ; [редкол.: Е.Б. Дорина и др.]. - Минск : Энциклопедикс, 2013. – С. 176-177.
Abstract: This is article contains the information about the technologies of imagemaking. One of the most popular technology of imagemaking is the celebrity marketing.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70388
ISBN: 978-985-6958-95-6
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nazarova._176_177.pdf75.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.