Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70338
Título : Роль ассортиментной стратегии в системе развития мясоперерабатывающих предприятий
Autor : Безнесюк, Я. M.
Beznesyuk, Ya. M.
Palabras clave : ассортиментные стратегии;мясоперерабатывающие предприятия;мясо;платежеспособность потребителя;украинские производители;product strategy;meat
Fecha de publicación : 2013
Editorial : Энциклопедикс
Language: Русский
Type: Thesis
Citación : Безнесюк, Я. M. Роль ассортиментной стратегии в системе развития мясоперерабатывающих предприятий / Я. М. Безнесюк // Национальная и региональная экономика, государственное и местное управление: проблемы, исследования, перспективы = National and regional economy, public administration and local management: problems, researches, perspectives : сборник научных статей 1-ой Международной научно-практической конференции. Вып. I / Белорусский гос. экон. ун-т, каф. нац. экономики и гос. упр.; ООО «Лаборатория интеллекта» ; [редкол.: Е.Б. Дорина и др.]. - Минск : Энциклопедикс, 2013. – С. 182-186.
Resumen : In today's competitive environment and the declining trend in solvency of the mass consumer, to a large extent, the role of strategic marketing tools in the aspect of inventory management to improve enterprise performance and actualization proposals sausages. The necessity of forming the assortment strategy for meat-processing industry was regarded. The BCG matrix was constructed and the results were analyzed. The conclusions concerning the main tendencies of assortment strategy for meat-processing industry were formed.
URI : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70338
ISBN : 978-985-6958-95-6
Aparece en las colecciones: 2013

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Beznesyuk._182_186.pdf693.19 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.