Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70338
Title: Роль ассортиментной стратегии в системе развития мясоперерабатывающих предприятий
Authors: Безнесюк, Я. M.
Beznesyuk, Ya. M.
Keywords: ассортиментные стратегии;мясоперерабатывающие предприятия;мясо;платежеспособность потребителя;украинские производители;product strategy;meat
Issue Date: 2013
Publisher: Энциклопедикс
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Безнесюк, Я. M. Роль ассортиментной стратегии в системе развития мясоперерабатывающих предприятий / Я. М. Безнесюк // Национальная и региональная экономика, государственное и местное управление: проблемы, исследования, перспективы = National and regional economy, public administration and local management: problems, researches, perspectives : сборник научных статей 1-ой Международной научно-практической конференции. Вып. I / Белорусский гос. экон. ун-т, каф. нац. экономики и гос. упр.; ООО «Лаборатория интеллекта» ; [редкол.: Е.Б. Дорина и др.]. - Минск : Энциклопедикс, 2013. – С. 182-186.
Abstract: In today's competitive environment and the declining trend in solvency of the mass consumer, to a large extent, the role of strategic marketing tools in the aspect of inventory management to improve enterprise performance and actualization proposals sausages. The necessity of forming the assortment strategy for meat-processing industry was regarded. The BCG matrix was constructed and the results were analyzed. The conclusions concerning the main tendencies of assortment strategy for meat-processing industry were formed.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70338
ISBN: 978-985-6958-95-6
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Beznesyuk._182_186.pdf693.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.