Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65489
Title: О научности теории маркетинга
Authors: Зеньков, В. С.
Шевченко, Л. И.
Keywords: маркетинг;теория маркетинга;парадигмы маркетинга;экономическая наука;theory of marketing;paradigm marketing
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Зеньков, В. С. О научности теории маркетинга / В. С. Зеньков, Л. И. Шевченко // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 94-95.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65489
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zenkov_V.S._s._94_95.pdf648.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.