Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗеньков, В. С.-
dc.contributor.authorШевченко, Л. И.-
dc.date.accessioned2017-07-11T07:26:33Z-
dc.date.available2017-07-11T07:26:33Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationЗеньков, В. С. О научности теории маркетинга / В. С. Зеньков, Л. И. Шевченко // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 94-95.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6544-49-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65489-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectтеория маркетингаru_RU
dc.subjectпарадигмы маркетингаru_RU
dc.subjectэкономическая наукаru_RU
dc.subjecttheory of marketingru_RU
dc.subjectparadigm marketingru_RU
dc.titleО научности теории маркетингаru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zenkov_V.S._s._94_95.pdf648.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.