Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65398
Title: Формирование сознания потребителя
Authors: Голятина, Н. В.
Keywords: сознание потребителя;потребители;потребитель и товар;культура потребления;culture of consumption;consumer and product
Issue Date: 2004
metadata.dc.language: Русский
Type: Thesis
Citation: Голятина, Н. В. Формирование сознания потребителя / Н. В. Голятина // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 61.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65398
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golyatina_N.V._s._61.pdf313.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.