Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолятина, Н. В.-
dc.date.accessioned2017-07-06T13:00:48Z-
dc.date.available2017-07-06T13:00:48Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationГолятина, Н. В. Формирование сознания потребителя / Н. В. Голятина // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 61.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6544-49-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65398-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectсознание потребителяru_RU
dc.subjectпотребителиru_RU
dc.subjectпотребитель и товарru_RU
dc.subjectкультура потребленияru_RU
dc.subjectculture of consumptionru_RU
dc.subjectconsumer and productru_RU
dc.titleФормирование сознания потребителяru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golyatina_N.V._s._61.pdf313.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.