Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65304
Title: Маркетинг конверсионной продукции
Authors: Прищепа, Л. И.
Keywords: конверсия;конверсионный маркетинг;наукоемкая продукция;рыночный механизм;conversion marketing;high technology products;market mechanism
Issue Date: 2004
metadata.dc.language: Русский
Type: Thesis
Citation: Прищепа, Л. И. Маркетинг конверсионной продукции / Л. И. Прищепа // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 201-202.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65304
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prishchepa_L._I..pdf641.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.