Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/62719
Title: Механизм управления потребительским рынком: системные аспекты
Other Titles: The mechanism of management of the consumer market: system aspects
Authors: Ерчак, А. И.
Erchak, A. I.
Keywords: торговля;потребительские рынки;управление;регулирование;процессы самоорганизации;механизмы управления;retail trade;consumer market;system;regulation;management;self-organization;management mechanism
Issue Date: 2016
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Ерчак, А. И. Механизм управления потребительским рынком: системные аспекты / А. И. Ерчак // Научные труды Белорусского государственного экономического университета / М-во образования Респ. Беларусь, Белорусский гос. экон. ун-т ; [редкол.: В. Н. Шимов (гл. ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2016. — Вып. 9. - С. 106-110.
Abstract: В статье рассматриваются системные аспекты управления потребительским рынком. Выявлены особенности функционирования и взаимодействия различных подсистем потребительского рынка. Дана оценка понятиям «управление потребительским рынком» и «регулирование потребительского рынка».
The article discusses the system aspects of the management of the consumer market. The revealed features of functioning and interaction of the various subsystems of the consumer market. The author assessed the differences of the terms «management of the consumer market» and «regulation of the consumer market».
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/62719
ISBN: 978-958-564-084-5
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Erchak._106_110.pdf117.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.