Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/27020
Title: Социально ориентированные системы маркетинга
Authors: Наумчик, А. О.
Naumchik, A. O.
Keywords: белорусский бизнес;прибыль;система маркетинга;социально ориентированный маркетинг;marketing;business
Issue Date: 2009
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Наумчик, А. О. Социально ориентированные системы маркетинга / А. О. Наумчик // Экономика глазами молодых : материалы II Междунар. экон. форума молодых ученых (Вилейка, 29-31 мая 2009 г.)/ редкол.: Г. А. Короленок (отв. ред.) [и др.]. - Минск : БГЭУ, 2009. - С. 133-134.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/27020
ISBN: 978-985-484-600-2
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Naumchik_A._O..pdf606.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.