Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/22824
Title: National specificity in trademarks of beer brands
Authors: Карпова, Ю. О.
Karpova, Yu. O.
Keywords: товарные знаки;специфика применения;trademarks
Issue Date: 2011
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Citation: Карпова, Ю. О. National specificity in trademarks of beer brands / Ю. О. Карпова // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы Республиканской студенческой научно-практической конференции, Минск, 22 ноября 2010 г. / [редкол.: Н. А. Новик (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2011. - С. 6-7.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/22824
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpova,_Yu._O..pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.