Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/22824
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарпова, Ю. О.-
dc.contributor.authorKarpova, Yu. O.-
dc.date.accessioned2015-09-28T09:46:22Z-
dc.date.available2015-09-28T09:46:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКарпова, Ю. О. National specificity in trademarks of beer brands / Ю. О. Карпова // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы Республиканской студенческой научно-практической конференции, Минск, 22 ноября 2010 г. / [редкол.: Н. А. Новик (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2011. - С. 6-7.ru_RU
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/22824-
dc.languageАнглийский-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectтоварные знакиru_RU
dc.subjectспецифика примененияru_RU
dc.subjecttrademarksru_RU
dc.titleNational specificity in trademarks of beer brandsru_RU
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpova,_Yu._O..pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.