Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/21279
Title: Intemational marketing as cross-cultural communication
Authors: Войтик, И. А.
Voytik, I. A.
Keywords: cross-cultural communication;marketing
Issue Date: 2010
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Citation: Войтик, И. А. Intemational marketing as cross-cultural communication / И. А. Войтик // Коммуникативные технологии в системе современных экономических отношений : материалы III Международной научно-практической конференции, Минск, 28-29 января 2010 г. / М-во образования Респ. Беларусь, Белорус. гос. экон. ун-т ; [редкол.: Е.А. Вильчицкая (пред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2010. - С. 270-271.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/21279
ISBN: 978-985-484-676-7
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voytik_I_A_S_270_271.pdf2.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.