Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/20700
Title: Психология рекламы и PR в бизнесе : электронный учебно-методический комплекс для магистрантов программы "Экономика и психология бизнеса"
Authors: Рифицкая, И. И.
Keywords: рекламный текст;психотехнологии;PR;рublic relations;рекламные средства;psychology
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Learning Object
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/20700
Appears in Collections:Архив электронных УМК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uchebnaya_programma Psikhologiya_reklamy__2019.doc161.5 kBMicrosoft WordView/Open
Lektsii.doc411 kBMicrosoft WordView/Open
EUMK__Psikhologiya_reklamy_i_PR_v_biznese.doc266 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.