Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/20376
Title: Corporate identity als erfolgsfaktor
Authors: Макаревич, В. А.
Порунов, В. И.
Keywords: marketing;corporate identity;company image;company's success;маркетинг;фирменный стиль;имидж компании;успех компании
Issue Date: 2012
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Немецкий
Citation: Макаревич, В. А. Corporate identity als erfolgsfaktor / В. А. Макаревич, В. И. Порунов // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы II Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 26 ноября 2012 г. / [редкол.: Н.А. Новик (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2012. - С. 188-189.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/20376
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makarevich_V_A_Porunov_V_I_S_188_189.pdf87.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.