Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 49 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2017Programmatic: what it is and how it can be usedDaniliuk, A. A.; Bedritskaya, L. V.ThesisАнглийский
2017Optimization communications marketing activitiesHorbulko, M.; Svatiuk, D.; Svatiuk, O.ThesisАнглийский
2017Pooling marketing efforts: GastrofestZenko, K. S.; Kholodinskaya, Y. O.; Frantsuzova, O. N.ThesisАнглийский
2015Проблемы и направления развития бухгалтерского управленческого учета рекламных игрГордиевская, В. В.; Gordievskaya, V. V.ThesisРусский
2013Телевизионная реклама: различные точки зрения и эмпирические фактыКучук, В. В.; Гордей, Д. В.; Kuchuk, V. V.; Gordey, D. V.-Русский
2017Особенности создания рекламы парфюмерной продукцииЛещинская, И. Г.; Зоткина, А. Н.ArticleРусский
2015The impact of advertising оn the societyШиханцова, Д. А.; Сидорская, А. К.; Shikhantsova, D. A.; Sidorskaya, A. K.ThesisАнглийский
2016Аромамаркетинг как инструмент продвижения продукцииОрлова, Д. В.; Пантелеева, Ж. С.; Orlova, D. V.; Panteleeva, Zh. S.ThesisРусский
2016Реклама и ее роль в деятельности субъектов ресторанного бизнесаБурдюгова, А. В.; Белый, В. Р.; Burdyugova, A. V.; Belyy, V. R.ArticleРусский
2018Marketing communication and advertisement in modern business. International business on the InternetOrlova, A.; Bodrilova, O.; Sorokina, A.I.ArticleАнглийский