Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107394
Title: The influence of advertising on a person
Other Titles: Влияние рекламы на человека
Authors: Kokhovets, V.
Lenchikova, T.
Коховец, В. А.
Ленчикова, Т. В.
Keywords: emotional impact;social proof;consumer choice;выбор потребителей
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Kokhovets, V. The influence of advertising on a person / V. Kokhovets, T. Lenchikova; науч. рук. Ю. А. Шаврук // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 496-497.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107394
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kokhovets_496_497.pdf165.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.